"Now faith is the assurance of things hoped for, the conviction of things not seen." - Hebrews 11:1

Monday, November 3

无所谓.

I've been real tired since Friday, or since the exams have started, that in the midst of toiling and being faithful in doing the things you have to do, i had a little good nap and a slower and quieter Sunday than normal, I thank God for the ride on Shaun little vehicle, taking a little ride, just looking at the ECP as he drives along with Chass on it, its just really relaxing.

And as the day dwindled down, i realised that at times the things people do, without thinking much gets really, really annoying. Times i wish i needn't have to see it, be through it to see how you deal with matters. Its not something new, so its not a new feeling.

"只知道. 我永远不会比得上. 不打算比. 但你做的一切. 我真的看够了. 多次, 我只想离开这地方. 带着我的包包, 一个人海过天空, 无忧无虑. 那样也就够了. 不管我做甚么, 就是得不到你的同意或满意.一辈子为别人而活的日子, 我也
够了. 长大, 学会独立. 学会活着, 不是因为你, 而是我的神. 为别人的期待或期望活着, 不是活着, 而是忘了你自己该走的路, 或生存的原因.

我并不是大家所想像中, 眼里的千金小姐. 表面上像就好. 至少骗得了你们所想像的"我". 真真的我, 不是很多人看得到, 了解得到. 平凡人, 简单人, 看得出就好.
骗得了你就好了.

我会往一天, 将我离开的比较久一点. 也许你会了解我地比较好一点. 我真的需求,
还有, 我的空缺. 我一声的呼唤, 你是听不到的. 只因为, 你只是往你所愿, 所希望的方面上想. 真正的千金小姐不是我. 是你."

anyways, yes. that's my feelings. all written out. and i'm lately in love with Cantonese worship songs ahaha. and i happened to chance upon this joshua band, a chinese worship band! nice nice. time to eat. i guess! and mug after i've let out my self expressions here. I know the Big One hears me. Always had, and i'm thankful for the one above. As for you, you'll never understand what it is.

十字架上-約書亞【榮美的救主】

高高立起的十字架
父將我罪掛上
從此以後只需仰望
罪就得著釋放
I am Clean I am Clean

你是我靈魂的救恩
從今直到永遠
拒絕惡者控告謊言
宣告我今公義
我相信 我相信 I'm Clean


我不會忘 十字架上
你永恆的愛 天天帶領我
脫離羞恥與綑綁
我不會忘 你無條件的愛
使我充滿盼望
憐憫降下 恩典永流在全地上


耶穌 感謝你
賜我新的生命

0 Comments:

Post a Comment